tisdag 13 december 2011

Ljus i stora hus


Heej på er,

Har ni haft en bra lucia?
Vi har vart på luciafirande på dagis idag. Lille Milan gick först i ledet och var såå söt. Dessvärre fick vi inte fota då någon förälder inte vill få sitt barn fotograferat. Måste väl respekteras men hade ju vart kul att så här första lucia få fota tomteledet..

Så här såg iallafall min tomte ut =)


Efter tomtetåget fick vi luciafika hos syrran så jag passade på att fota den nya läckra lampan som finns i butiken. Är sååå avis.. Varför har vi så lågt i tak.. Grrr.. Klockan finns som beställningsvara i butiken och kan vara hemma på ca 1 vecka. Den är hela 84 cm i diameter.. STOR =)



Nu ska jag sega lite framför tv´n en sväng och drömma mig bort i vampyrernas värld (twilight på 5:an).

MASSA MASSA KRAM
Tessan

1 kommentar:

  1. Tack för din gulliga kommentar hos mig =)

    Vilken snygg lampa.
    Den skulle nog passa riktigt bra vid matgruppen.
    Måste genast mäta om den funkar.

    Ha det så bra
    Kram Anna

    SvaraRadera