onsdag 28 december 2011

Hej alla Kära vänner!!
Tänk vad dagarna går fort, nu är det snart ett nytt år.
Känner ni också att man kan känna sig lite trött efter jul och allt, så kan ett "energiarmband" vara en bra och enkel sak att prova. Jag fick ett i julklapp=) så nu har jag massor av energi till nyår!
(inte så jätte bra bild..) 

Vad blir det för härligt god mat för er på nyår?
Det ända jag redan nu vet att jag vill ha är pannakotta, gjord på vit choklad med några hallon på toppen=) SÅÅ himla gott.

Titta in i butiken om din favorit finns med på mellandagsrean, eller någon fin nyårs present =)

Nu är det nog dax att krypa ner i sängen..

Många varma kraaamar Sofia




2 kommentarer:

  1. hoppas armbandet lyxas få dig pigg=)
    Ha en bra dag
    kram

    SvaraRadera
  2. Det låter onekligen som att man hade velat komma till dig på nyår. Pannacotta med vit choklad och en urpigg värdinna :) Men själv ska jag faktiskt jobba. Så man får vara glad om jag hinner slänga i mig en macka...
    Kramar och gott nytt år!
    Kicki

    SvaraRadera