söndag 11 december 2011

Kuddar och planka

GoKväll där ute i stugorna!

Hoppas att ni haft/har en riktigt bra helg. Det har vart så härligt vinterväder med lagom mycket snö och lagom kallt =) Har redan skymtat några granar inne i stugorna, har ni tagit in granen??
Jag avvaktar iallafall en liten stund till även om jag är bra sugen =D

För läääänge visade jag min kökssoffa som var lite kal på kuddar. Lovade att visa er när jag hittat på något och det har jag nu. Jeans kuddarna hade jag sedan innan och är köpta på Ica Maxi. Dom större kuddarna är nya och finns i butiken  och dagen till ära hittas den under DAGENS JUL-KLIPP =D Finns även i vit.




Idag blev det lite lyxigare mat till middag. Planstek, mumsfillibabba =) Micke ville ha bea men jag gjorde kantarellsås till mig och Milan =) 



Jag har varken tillagat eller ätit detta tidigare så var inte helt hundra på upplägget men det smakade ljuvligt!

Nu önskar jag er en mysig söndags kväll.

KRAM Tessan

Ps Missa för guds skull inte att vi varje dag erbjuder DAGENS JUL-KLIPP ända fram till självaste julafton. Vara ligger ute i 24 timmar och byts ut vid kl 12:00 varje dag. Söndag (idag) har vi som sagt de fina och fantastiskt sköna dunkuddarna i 2 färger, natur och vit. Stl 50x 70 cm. NU 349 kr för både kuddfodral och innerkudde =D 

2 kommentarer:

  1. Mmm det ser jättemumsigt ut:)

    Jättefina kuddar..åhh vad jag älskar de, skule kunna ha huuur många som helst!

    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  2. fina kuddar men snälla någon va god plankan såg ut att vara hihi!
    Kramkram

    SvaraRadera