torsdag 22 december 2011

Hej på Er Kära vänner!!
Nu har äntligen det som verkligen är pricken över i på julen kommit på plats, den fina granen =)
Det är så mysigt när hela familjen hjälps åt att få den på plats och pynta den så fin.

Tänkte att jag skulle göra knäck idag men det får nog bli imorgon, smaskens va gott =) Vilken är eran favorit julgodis?


Min kära sambo tyckte att jag skulle få som jag ville och köpte en fin kungsgran =)

Idag gjorde jag ett besök på Dalarnas museum och hittade den här söta. Den plingar inte, men snurrar runt så fint.

Önskar er en fortsatt skön kväll.
Många varma juliga kramar Sofia


4 kommentarer:

  1. Julgodis...en stor passion! Jag har gjort 7 sorter, den klassiska knäcken inräknad!
    Favoriten är nog lakritskolan eller kanske polkagrisbräcket eller wienernougat eller....

    En sån fin gran ni har! Vår ska kläs i morgon.

    Lena

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en god jul!
    Jenny

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en trevli Jul!
    kram

    SvaraRadera
  4. En riktigt God Jul önskar jag från de nordligare breddgraderna!
    Hoppas helgen bjuder på massor av värme, kärlek och omtanke blandat med god mat, dryck och härliga klappar.

    Stora kramar,
    Yllet

    SvaraRadera