måndag 19 december 2011

Hohoho

Hej å ho ho ho!!

Julveckan är här jag som jag sagt tidigare, JAG ÄLSKAR DET!! haha.. Känner mig lite busig och nästan lite barnslig ibland när jag än idag kan titta på en fin julfilm och drömma mig bort att det faktiskt finns en tomte i nordpolen som har flygande renar och delar klappar till alla världens barn, stora som små =) 
Varför bli för vuxen ;)

Igår fick jag och maken äntligen upp hyllorna i köket och så här ser det ut just nu =)






Japp den här lilla tösa ska ha 2 toffsar, men jag trodde i min hast att hon skulle se ut så här när jag såg henne i affären för ett par år sedan :/ När jag sedan fick se henne i en tidning insåg jag att hon skulle ju ha två toffsar, men då fanns det ingen kvar på åhlens. Jag är nöjd med henne ändå och tycker att hon är en ängel ;)



Söta plåtburkar från Lisbeth Dahl, dock några år på nacken.


Kransen tillhör en tavellampa eller vad man ska kalla det men fick pryda hyllan en stund och lyktan finns det EN kvar av i butiken

Önskar er en riktigt härlig julvecka
KRAM Tessan

3 kommentarer:

  1. Tittar in och önskar dig en fin fin julvecka nu. Och visst är det härligt .) Många kramar Maria ♥

    SvaraRadera
  2. Visst är det en härlig vecka vi har framför oss! Två arbetsdagar kvar, sen ska jag bara njuta (ska till tandläkaren också)!
    Ha en skön kväll!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  3. Va fint med hyllor =)
    Önskar dig en trevlig onsdag!
    Kramkram

    SvaraRadera