tisdag 13 december 2011

Hej alla kära vänner!!
Sankta lucia kom,med sina ljus...Har ni varit på något luciafirande idag? Jag har faktiskt hunnit med två stycken. Imorse var vi och tittade på min bonusdotter som hade luciatåg i skolan,så fint med levande ljus i lucians krona och i allas händer=) På kvällen var det dax för dagis lussande,dom är ju bara för söta med alla deras små tomte, pepparkaks och lucia dräkter=)
Nu till något helt annat,inredning!! Jag är helt förälskad i gamla möbler,alltså de möbler som man verkligen  kan se att dom haft ett långt liv. Jag brukar tänka att det skulle vara så spännande att få se möbelns historia, i vilka hem den varit i och så. Igår gjorde jag ett riktigt fynd på blocket=)
Visst är den jätte fin?

Kom ihåg att kika in i butiken,kanske just din favorit är med på dagens jul-klipp imorgon=)
Önskar er en forsatt härlig kväll!!
Varma kramar Sofia 




4 kommentarer:

  1. Jättefint!
    Åhh va mysigt det låter:-) det är för härligt med luciadagen & alla söta barn:-)

    Ha en fin dag
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  2. Möbeln är jättefin :O)

    Ska kika in i butiken nu.

    Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Jaa.. söt!

    Ha det fint.
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Kikar in och önskar er en fin dag! Kram Maria

    SvaraRadera