torsdag 1 december 2011

Hej på er alla!!
Var är snön? Nu behövs det verkligen lite ljushet utomhus!! 
Visst är det roligt att göra om hemma? Det är bland det roligaste jag vet, det är som att det alltid ploppar upp någon ny ide så fort man genomfört den senaste. Ibland är det någon mindre förändring och ibland någon större. Våran senaste förändring hemma hos mig blev så här..

före






efter
Jag är verkligen förälskad i dessa gamla fina dubbeldörrar :) Det är så mysigt och charmigt med en glasveranda tycker jag.

Trevlig kväll på er alla:) Kram Sofia

6 kommentarer:

  1. så himla fint det blev...ja dubbeldörrar är bara så fint, ska försöka få med sambon på det då det är dax för dörrbyte♥
    kramizar♥

    SvaraRadera
  2. Vilka fina dörrar!! Me like :) och vilka härliga snöflingor jag ser, du kan väl skicka hit några!? :)

    Tack för kommentaren hos mig, kul för då hittade jag hit!

    Ha en fin fredagskväll!
    Kram Emilia

    SvaraRadera
  3. Hejsan.
    Men wow, ett stort WOW, vad fint det blev. Snyggt att bygga in i den vinkeln!

    Ha en fin kväll...

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig och inspirerande blogg du har! :-)

    Ha en skön helg! Kram Isabelle

    SvaraRadera
  5. Härligt vackert, tycker jag! Maken gör ofta liknande dörrar i sin snickerifabrik. Det är sååå himla vackert. Men vi bor lite modernare, så det får bli andra dörrar hos oss. Tack för besöket och fina hälsningen hos mig. Så roligt att hitta hit. Här kommer jag att trivas. Kramar Kicki :)

    SvaraRadera
  6. Önskar dig en mysig andra advent:)

    Må så gott
    Kraam Susanne

    SvaraRadera