måndag 5 december 2011

Hejsan hopsan =)

Som jag nämnt tidigare och som ni säkert märkt så har jag och Sofia numera delad vårdnad om Himlavit bloggen. Jag tycker det känns så otroligt kul att varannan vecka få längta efter att få skriva lite till er där ute =) Jag kikar fortfarande in hos er titt som tätt och lämnar hälsningar när tiden tillåter =) 

Hoppas att ni alla mår toppen. 
Sofia visade igår några fynd hon gjorde på julmarknaden vid Falu Gruva. Idag tänkte jag visa 2 saker som fick följa med mig hem =) 


Jag har länge velat ha en vetekudde och äntligen slog jag till. Jag tror att det var den underbara lavendel doften som avgjorde köpet =)
Ljusstaken i bakgrunden som ser lite ut som en bricka är sååå vacker. Jag tänkte visa en närmare bild efter jag fått i lite ljus, mossa och kanske några andra gobitar  så håll till godo =)

Nu önskar jag er alla en riktigt härlig kväll

Nytt i butiken - Från idag och ända fram till julafton hittar ni varje dag DAGENS JUL-KLIPP. En ny vara läggs ut varje dag vid ca 12:00 till extra bra priser. Hoppas er favorit dyker upp =)


KRAM TESSAN

5 kommentarer:

  1. Åh...tyget på vetehjärtat kommer jag ihåg från madrasser hemma hos mormor. Så fint det är.

    Har kommit över en stuvbit någonstans, kanske ska jag sy egna vetekuddar?

    Ha en fin vecka!

    Kramar/ Lena

    SvaraRadera
  2. Jättefin..och tygen är bara så snyggt:-)
    Jaas då måste jag hålla utkik..;-)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Wow, den var fin. Tyget ja, jättefint!

    SvaraRadera
  4. Jätte fint! älskar tyget!
    kramkram

    SvaraRadera
  5. Underbart tyg på hjärtat! :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera