lördag 3 september 2011

Tallrikar


Kunde inte låta bli...

Hej på er,

Hoppas att ni alla mår bra och att ni har en härlig helg. Jag var som ni vet på mässan igår, Formex... Kan säga idag att jag ångrar att jag inte stannade längre, my godness vad mkt fint att titta på. Jag lyckades få till några bra köp som ni kommer att få se inom en snar framtid =)

Tallrikarna ovan känner säkert många av er igen. Nu säljs dom ut från Åhlens till halva priset och jag kunde bara inte låta bli. Jag tycker att dom är super fina och kommer att passa fint den dagen jag lyckas få till en tallrikshylla i köket. Än så länge är detta liiite hemligt för karln min så får ju hoppas att han inte alltid läser bloggen, hehe =) Inte hemligt för att dom på något sätt är en överraskning till honom utan för att han tycker jag alltid kommer hem med nya grejer ;) Smyger fram det vid rätt tillfälle, haha!! 

Kram Tessan

1 kommentar:

  1. HAhahaha..känner igen sej detta med mannens veta det eller ej veta...Min börjar vänja sig med grejer man kommmer hem med.Kul med mässan förstår jag..Ha det gott idag Kram Gunilla

    SvaraRadera