måndag 12 september 2011

AWARD


ÅÅåååÅ vad jag är glad.. 3 st awards på en och samma vecka =D =D
STORT TACK underbara ni!! 


Mitt vita hem - ♥ Therese - Himlavit - en fin blogg om inredning och så har hon nyss startat sin fina webbutik himlavit.se.

Cecilias kreativa sida – Himlavit -  en härlig tjej med en härlig webbutik där det blivit några köp och fler kommer det att bli. 

Mitt krypin - Therese med Himlavit
En blogg full med inspiration och vackra bilder.
Driver webbutiken himlavit.se
Helt underbara saker som gärna skulle få flytta hem till mig.

Med den fina awarden följer fem frågor som besvaras här;

1. Varför började du att blogga?
Tanken till bloggen kom när vi köpte vårt renoveringsobjekt till hus då jag tänkte att vänner och familj runt om i landet kunde vara med och följa vår resa. Dock föddes bloggen 6 månader in i renoveringen och en månad innan min webbutik startade. Nu är det en komboblogg med både privata inlägg samt erbjudanden och nyheter från butiken =)


2. Vilka bloggar följer du?

Jag följer väldigt många bloggar men mest inredningsbloggar.

3. Vilken är din favoritfärg?
Oj ja det kan ju ändras rätt ofta men i inredning är grunden vit, svart och sedan kan accentfärgen variera. Just nu är jag svag för den populära jeansblå färgen =)

4. Vilken är din favoritfilm?
En av favoriterna som jag kan se om och om igen är The Notebook.

5. Vilka länder/ vilket land drömmer du om att besöka och varför?
Jag har rest ganska så mycket och har gjort fler av mina drömmars resor vilket jag är glad för. Men att resa i drömmarna gör jag fortfarande varje dag.. Skulle vilja se mer av Afrika.

Nästa uppgift är att skicka denna award vidare till fem andra bloggare som har färre än 100 följare.

Mycket trevlig blogg med fina bilder och härlig inspiration<3

Gullig tjej med gin blogg som pysslar i sin lägenhet och drömmer om ett lantligt hus.

Underbar vän som lever med sin familj i ett helt fantastiskt lantligt hem.

Glad dalkulla som renoverar ett 1800 tals hus. Inspirerande bilder!

UNDERBAR blogg med så fina bilder på hemmet. Mycket inspiration<3


Nu önskar jag alla där ute en GOD NATTS SÖMN =)
KRAM KRAM

 


5 kommentarer:

  1. Åhhh va roligt för dig..GRATTIS GRATTIS)

    Önskar dig en fin dag
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Men vad gullig du är! Tack snälla du, jag blir superglad!
    Hoppas du har en skön kväll!
    Många kramar Anna

    SvaraRadera
  3. Gulle dig, tack så mycket!
    De senaste dagarna har det trillat awardsstjärnor från så många gulliga bloggisar till mig, så jag kan inte ta emot fler. Jag kommer kanske att klumpa ihop dem på något sätt framöver..tack jag blir ändå så glad att du tänkte på just mig!!
    Att se mer av Afrika kan jag också tänka mig. Jag är helt såld på jeansblått också just nu,har nyss gjort en krans av torkad hortensia i den färgen.

    KRAM på dig!

    SvaraRadera
  4. Kikar in till dig för att tacka för awarden.
    Med ett fullspäckat schema hinner jag tyvärr inte svara på alla frågor.

    Men ett stort tack för att du valde just mig.

    Kram/Madde

    SvaraRadera
  5. Grattis till alla dina awards. Ha det gott
    kram Agneta

    SvaraRadera