lördag 24 september 2011

Invigning


Go kväll,

Hur mår ni denna lördag? 
För mig känns det knappt som lördag för jag har jobbat idag. Det är lite sjukstuga här då lillen fått tillbaka sin snoriga näsa men denna gång kom även febern med. Buhuu och stackars liten. Ibland önskar jag att jag kunde ta över deras "ont" så att de oskyldiga små söta barnen aldrig skulle behöva vara sjuka eller ha ont. Ni förstår nog vad jag menar =)

Ikväll har jag vart på en nyinvigning av en inredningsbutik här i stan. Mycket trevligt med mycket fina saker. Jag kallar det nyinvigning då det är nya ägare till butiken Norrgården. Det är alltid kul att kunna stötta små företagare som tagit steget att uppfylla sin dröm, eller vad säger ni? =)

Dessan godingar fick följa med mig hem denna gång =) 



Få se vart det rostiga hjärtat kommer att hänga. Chokladen kommer dock att avnjutas med detsamma och tror det får bli ett glas vin till =)
Påminner att imorgon söndag är sista dagen för 15% rabatt i min butik. Ange rabattkod HÖSTNYTT
KRAM Tessan

4 kommentarer:

  1. Usch...när de små blir sjuka då är jag hellre sjuk själv. Har faktiskt blivit bättre själv ;-) men det halsonda är segdraget.
    Har precis lagt min första order hos dig och ser fram emot leveransen av paketet.

    Du hittade verkligen fina lakan. Det är underbart att blanda prickigt, randigt, rutigt eller blommigt i samma färgnyanser. Det ger liv och röresle samtidigt som det känns lite bondromantik.

    Stor kram och hoppas att lillen kryar på sig snabbt.
    Ylvali

    SvaraRadera
  2. Absolut. Man ska alltid stötta de lokala handlarna tycker jag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Hej i Stugan!

    HUR har jag lyckats att INTE hitta din blogg???
    Kan man fråga sig!

    Superhärligt hem och din Butik...Jag storknar vad mycke fint!

    Redan sett ut 3 julklappar, så vänta dig en beställning från mig!!

    Jättekul att du vill vara med i min utlottning!
    " lotter har hoppat ner i korgen :)

    Hoppas det är ok att jag lägger upp din blogg hos mig OCH din butik!

    Ha en trevlig vecka!
    Tjing Hilla

    SvaraRadera
  4. Oh my! Choklad från Åre chokladfabrik är en riktig delikatess! Gissar att den tog slut fort :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera