fredag 23 september 2011

Nytt i sängen & Award

Hej Godingar,

Rååkade gå en snabbvända på Åhlens idag och lyckades springa över dessa söta sängkläder. Kände att det kunde vara kul att förnya lite och jag är lite svag för prickar, ränder och sen var det dessutom på rea =D


Blev lite blommig också ;)

Hur mår ni denna fredag?? 
Har ni löningen kvar på kontot eller har ni som jag redan hunnit satt glöd på kontokortet, hehe =) Alltid kul att få handla lite.Nu ska jag kika på idol så skyndar att önskar er alla en mysig helg =D

Men innan jag lägger ifrån mig datorn vill jag visa min tacksamhet till sötaste Lisa. Se nedan..

Fick min 4:e AWARD på mindre än 2 veckor och denna gång av världens bästa Lisa med bloggen Bland kurbits & rabarber. STORT TACK till dig som tänkte på lilla mig =)
Lisas motivering;

Härliga Therese driver webbutiken Himlavit med underbart fina saker i och skriver i bloggen om familj och renovering av huset. Fint fint fint! 
 
Jag återkommer med vilka jag lämnar awarden vidare till =) 
 
KRAM KRAM
Tessan

4 kommentarer:

  1. Här har också kontokortet gått varmt idag. Åkte till grannstaden helt ovetande om att det var löningsfredag, hua vad mycket folk. Men jag kom hem med fulla bilen iaf och väldigt nöjd.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Ja men va snyggt du köpt...Ha en trevlig helg vännen Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Prickar är mysiga :) Och tavlorna i förra inlägget är helt ljuvliga.

    Tack för din hälsning hos mig!

    SvaraRadera
  4. Husets historia är verkligen spännande att försöka ta reda på. Det ger själ till huset att veta mer om det.
    När vi rivit så ahr vi hittat lite allt möjligt som använts som isolering. Gamla tidningar i massor, skor, en gammal kalender från 1917 osv. Den dagen vi ska riva upp köksgolvet blir mycket spännande, då det tillhör de äldsta delarna av huset.

    Kram,
    Ylvali

    SvaraRadera