tisdag 6 september 2011

Iallafall en bit på väg

Kommer ni ihåg att jag visade bilder på vårt sovrum som skulle få ett nytt fönster?! 
Nu har jag äntligen lagt det sista lagret med vit färg så nu känns det ljust och fint =)


 Det är fortfarande mkt att göra med gardiner och liknande så det kommer mera framöver =)

 Balkongdörren kommer att bytas ut till våren då vi bygger en ny stor balkong med fin sjöutsikt =)
 Öppna spisen är just nu skärmvägg mellan vår och Milans sovplats. Hans lekrum är på nedre plan.
 Trappräcket har fått lite färg idag den med =)
 Här sover en prins!!


HEJ!!

Hoppas att ni har en fin dag.
Jag har fått mycket gjort idag vilket känns så skönt. Ibland är det skönt att jobba helger emellanåt så att man kan ha en dag ledig mitt i veckan =) 

Nu är det dags att ställa sig vid spisen.. Kyckling på menyn!!
Kram på er
Tessan


7 kommentarer:

  1. Så fint sovrum ni har, vackert med det mörka golvet till allt det vita!

    Blir lite fnissig när jag ser att vi har exakt samma byråer (och 2 av den!) med en en vit TV på.

    Jag har pyntat med en svart ljusstake, ett silverfat och en tavla med svart ram står lutad på byrån...

    Och vi ska också äta kyckling!!!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Fint att bryta av med svart....
    älskar det fina överkastet i sonens säng, mycket fint.
    Ha en bra kväll.
    Kram ullamaria

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Men va fint du har de ,vilket härligt sovrum .
    Fin blogg har du också.
    Nu ska jag kika in i din butik.
    Ha en skön kväll.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Det blir fantastiskt fint i sovrummet, gillar kontrasterna väldigt mycket.
    Det blir också kyckling hemma till middag idag...

    kram o ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Vilket underbart sovrum ni har! Så mysigt! :)

    Jag önskar dig en härlig dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Vilket härligt stort sovrum ni har, blir lite avundsjuk.
    Hoppas du har det bra!
    Du har något att hämta hos mig!

    Kramar Cecilia

    SvaraRadera
  7. Hej Therese och tack för din gulliga hälsning hemma hos mig, nu hittade ju jag till dig och din jättemysiga blogg! =)
    Vilket underbart sovrum ni har, gillar kontrasten mellan de vita väggarna och det mörka golvet - snyggt!

    Jag blir följare och lägger dig i min blogglista så jag hittar hit fler gånger! =)

    Kram kram

    SvaraRadera