måndag 19 september 2011

Frukost ,och leksaker


God morgon Bloggare!
Jag bjuder inte på något snyggt frukostporslin idag men iallafall en underbar frukost med hembakt lantbröd i min ensamhet. Även om jag ÄLSKAR att ha Milan hemma så kan det vara skönt att ibland få en stund för sig själv. Då kan jag sitta och äta frukost i soffan med datorn i knät och bara njuta av att det är heeelt tyst =)
Någon som känner igen sig kanske? =)


Har ni hört talas om Importverkstan
Det är en nystartad webbutik som säljer barnleksaker i trä, plåt och metall. Det är blandat med "lek och lär" leksaker och samlarobjekt. De håller en bra kvalitet och är till riktigt bra priser. 
Jag har nu fått äran att erbjuda er alla 
15 % rabatt när ni anger rabattkod "himlavit".
Passa på att fynda julklappar eller födelsedagspresenter. Erbjudandet gäller t o m sönd 25/9-11.

Hoppas att ni får en fin dag!!

Ps. Kommer med mer info senare men här kommer en blinkare. Alla som anmäler sig till Himlavit´s nyhetsbrev denna vecka får 15% rabatt i butiken. Erbjudandet gäller t o m sönd 25/9-11.
MASSA KRAM 
TESSAN


7 kommentarer:

  1. Hej Tessan!
    Åå vad glad jag blir av ditt besök. :)
    Ååå men vilken fin öppen spis jag ser skymta, lovely, en riktig "viiill haaa", hihihi.

    Ha en fin dag trots regn och rusk!
    kram Madde

    SvaraRadera
  2. Lantbröd som är så gott!
    Bjöd mina gäster på en provencalsk soppa i lördags och köpte just sådant. Du har inget bra recept att dela med dig av?

    kram

    SvaraRadera
  3. Vilken smarrig frukost! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Mmm va gott det ser ut, åh så mysigt sen..:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Hej finfis. Självklart ska vi ses. NÄR? Jag är ju hemma, när passar det dig?

    Och du.. du har något att hämta hos mig! <3
    Kram L

    SvaraRadera
  6. Här blev man lite hungrig också.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  7. Hej, har hittat hit idag och tänkte lämna en liten hälsning. Såg de fina leksakerna och måste även kolla in din webshop.
    Vi ses!

    Kram,
    Ylvali

    SvaraRadera