lördag 17 september 2011

Nytt i butiken och favorit i repris


Hejsan hoppsan,

Idag har det vart full rulle med främmande från Strängnäs och vi har haft underbart väder. Tack för ert fina besök!!

Nu till några nyheter i butiken. På efterfrågan har jag tagit in 3 olika färger ur Mynte serien från IB Laursen. Vit, rosa och cremé. Såå fina!!



Rejäl bakform även den från Mynte serien. Blev så glad är den kom att jag satte igång med brödbaket direkt. Kan självklart även användas till annat, som lasagn eller stor fin sockerkaka.

Föll som en fura för denna lykta. I´m in love!! Jag kommer absolut att hitta plats för en i mitt hem =)


Äntligen är de tillbaka. Vattenflaskorna har fått sååå mkt "beröm/uppskattning". De är perfekt stora och jag gillar att man lätt får ner isbitar som annars brukar kunna vara ett problem. Ett ultimat julklappstips om du vill vara ute i god tid =)

Vinglasen med fin bladkrans (fler bilder i butiken) blev även de en succé. Fina som glas men även med ett litet värmeljus i =) 


Nu ska jag och min förkylning vila lite framför en film. Tror kära karln min Micke gör oss sällskap ;)

Hoppas att ni har en härlig helg
KRAM TESSAN



7 kommentarer:

  1. Vilka snygga lyktor.
    Får allt kolla om jag inte har någon bra plats för en eller två =)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vilka uuuuuuuuunderbara ljuslyktor. Ha en fin söndag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Åhh så mycket fint du har:)
    Nu blir man ju sugen att shoppa ju..;)

    Ha en fin söndag
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. desamma till dig! Kul att hälsa på hos andra, man får så mycket tips och idéer!
    Dumlegrottorna var ju supergoa!! Nästan för goda;))
    Ha en bra dag!
    Marika

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Kul att du kikade in hos mig. Mysig blogg och butik du har.
    Ha en fortsatt skön söndag!
    Kram Lotta ♥

    SvaraRadera
  6. Underbara grejer du har att sälja....
    och visst hittar man alltid lite plats för lite nya saker i sitt hem.
    Kram ullamaria

    SvaraRadera
  7. Vad roligt att du lämnade en kommenatr hos oss för nu hittar jag till dig med. Ska bli spännande att titta runt.

    Kram Linda

    SvaraRadera