söndag 17 juni 2012

Hej på er!!

Härliga söndag.
Hoppas ni har haft en bra helg, kanske ni firade någon student. Vi var nere på stan i fredags och kollade på det sjungande student tåget och på alla fina och häftiga fordon dom sedan åkte iväg med =)
Så härligt att se deras glädje!

Nu ska jag visa er mitt senaste inköp som jag är helt förälskad i..
små söta ros detaljer på dom små skåpdörrarna


Du hade så mycket fint Lisskulla, verkligen kanon mysigt=)

Nu ska jag bara slappa resten av kvällen i soffan och kanske dricka en kopp te.
Önskar er alla en fortsatt skön söndagkväll!!

Massa Kraaamar Sofia

2 kommentarer:

  1. Vad bra att du är så nöjd. Det ser väldigt fint ut där. Roligt att få se det på plats.:-)
    Kram Lisskulla

    Jag kallas för Stina. Det är därför jag skriver så på bloggen.:-)

    SvaraRadera
  2. Men herregud vad fint! Du kan du ;)

    SvaraRadera