fredag 29 juni 2012

Från altan till fläder


Härliga fredag!

Sofia njuter av en härlig helg på Skara sommarland medan jag jobbar och jobbar =) Men nu är det endast en arbetsvecka kvar innan jag får iallafall 2 veckors ledighet =) I can´t wait..

Om Ni kikade in förra inlägget som Sofia lade in så fick Ni se hur fint det blev med deras inglasade veranda =) 

Idag när jag kom hem från jobbet hade Micke jobbat på som bara den, men inte med övervåningen, utan ändrat om lite ute. Vi hade pratat om att flytta fram trappan en aning för att utöka altanen lite och när jag kom hem idag var han mer eller mindre klar =) Räcket måste dock fixas. Så fort det är på plats så ska jag hugga tag i penseln =D 

Lite svårt att visa vilken stor skillnad det blev men här kommer ett bra försök =)


Det här är INNAN


Här är också INNAN 


Här är EFTER
Härifrån ser det inte ut att vara så stor skillnad men när man sitter uppe på altanen så är skillnaden enorm =) Plattorna ska självklart fixas till och blommor ska hitta sin plats.



Möblemanget byts snart ut. Dessa passade super bra i vår förra sthlm lgh men nu vill jag byta, så mer om det under v 28 när de anländer =)


Milan har fått sig en hopp&skutt matta. 


Och jag har fått en massa fläder på trädet =)

Med det säger jag TREVLIG HELG
Kram Tessan

2 kommentarer:

  1. Hej Tessan,,fin blogg du har,,,,å fint namn :)
    å missa nu inte,,,,,,,

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  2. Vilken stor och härlig altan ni byggt. Den kommer ni ha mycket glädja av.

    Ha en skön helg

    Kram Karin

    SvaraRadera