tisdag 5 juni 2012

Årets rolls rolls + Nationalmums


Hejsan svejsan,

Hur har Ni det där ute?? 
Jag måste säga att jag har lite svårt för den här nya layouten på bloggen, eller jag har inte helt lärt mig att hitta och tycker att det är mkt svårare att hitta än innan. Någon som håller med eller är det kanske bara jag som är lite data-vimsig ;)

Årets Rolls Rolls måste ändå vara den personliga almenackan. Jag är aningen beroende av en kalender då mitt kom-ihåg kan svika emellanåt. Skönt att kunna luta sig tillbaka på ett par anteckningar då. Så här ser min kalender ut som jag precis börjat kladda i då jag fick hem den för knappt en vecka sedan. I LOVE!



Som Ni ser har jag en härlig morgondag att se fram emot. Sh´Bam är en dansklass som jag kommer att starta dagen med. Hoppas att jag får många deltagare. Bor Du i Falun el i närheten så är Du sååå välkommen att dansa med mig =D

NATIONALDAGS MUMS = ERBJUDANDE FRÅN BUTIKEN

Handla för minst 150 kr och få 10% rabatt när Du anger rabattkod "TIO"
Handla för minst 300 kr och få 15% rabatt när Du anger rabattkod "FEMTON"
Handla för minst 500 kr och få 20% rabatt när Du anger rabattkod "TJUGO"


Litermåttet hittas under Nyheter =) 

Nu ska jag njuta av en kopp kvälls te och en nybakt kanelbulle =)
Många kramar till Er där ute. Utan Er hade vi (Himlavit) inte funnits. 
TACK för att Ni är så underbara. Vi blir så glada över alla Era mail ska Ni veta =)

Trevlig kväll 
KRAM Tessan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar