fredag 8 juni 2012

Go kväll bloggvänner,

ÄNTLIGEN har solen visat sig i mer en en några timmar. Den har vart framme i hela 2 dagar =D Vi gillar!! Jag har visserligen jobbat hela dagarna men vad gör det, bara vetskapen av att det är skönt ute gör mig piggelin.

Tänkte att det var länge sedan jag visade ett par bilder från vårt kök. Jag tycker mycket om att laga mat och jag älskar mitt/vårt kök =) 
Det är fortfarande en del småfix, men i det stora hela så är jag nöjd. Jag gillar brytningen mellan det mörka och det vita. 
I fönstret frodas blommor som snart ska få flytta ut så fort värmen håller i sig lite bättre =)


Här på sidan av halvön ska panel sättas upp, och ett par barstolar ska hitta sin plats i luckan till vänster


Vill hitta en fin lampa till köksfönstret, har du något bra tips?? 


Dom här snurrkrokarna fick jag tips om att dom går att böja till så att dom funkar att ha hängandes under hyllan. De är egentligen väggkrokar men de var hyffsat lätt att böja och se så bra det blev =D


Nu väntar skönhetssömnen.
Önskar alla en underbar helg
KRAM Tessan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar