måndag 25 juni 2012

God kväll,

Som Ni kanske märkt är det oftast sena kvällar som tillåter bloggande hos mig =) Lillen som börjar bli väldigt stor tycker jag, haha, sover och karln är på övervåningen och fixar. 
I morgon tänkte jag visa lite hur det går för oss med renoveringen. Det var ett tag sen sist men vi har inte stressat direkt så har inte vart så mycket att visa. Kanske inte är det nu heller men imorrn får ni iallafall se, haha =)

Eftersom det inte vart så fint väder och jag har jobbat mycket så känner jag att jag ligger lite efter med utefixet. Jag har haft dålig inspiration till blomdekorationer och allt vad det innebär med trädgårdar. Men om solen tar och visar sig lite mer så lovar jag att skärpa mig ;) 

Slängde iallafall ihop det här för att göra det liiite välkomnade vid altandörren


Milan planterade ett solrosfrö på dagis och se så stor den blivit. Snart kanske en blomma visar sig. 





Fjärilen fick jag av Milan för ett tag sen. Han hade pekat ut den på affären när han och Micke var på lite shopping och ni vet hur det är när en 2.5 åring bestämt sig för något, haha =) Goofisen =)


Lupiner är alltid trevligt. Färgglada och fina =)

En dag som denna när det regnat från morgon till sena kvällen kan det lätt kännas som att man aldrig kommer igång. Hela dagen har känts som en söndag. Just därför ska jag krypa ner tidigt idag. 2 veckor kvar till semester, wiihoo!

Hur har Du semester i år? 
Blir det en hemma-semester eller kanske någon resa planerad?

KRAM Tessan


Ps. Missa inte sommar rean som nu sänkts ännu mer på utvalda varor.

1 kommentar:

  1. Fjärilen är så somrig och fin :) Min semester började idag och i morgon åker jag med dottern på en liten dagsutfärd till Tallinn. Hoppas det inte regnar så mycket då :)
    Ha en god fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvaraRadera