måndag 11 april 2011

Vinnare

Vips så var utlottningen över.. Och vem har tagit hem priset?!


Så häääär många lappar blev det =D
Och jag säger G R A T T I S till
l
l
l
l
l
l
l
V


Camilla med bloggen vitahuset28.blogspot.com

Hej hopp!

Då var det måndag igen och utlottningen som vart så spännande att följa är nu över. Får se till att hitta på något snart igen. Hoppas Camilla att du blir nöjd =) Maila mig therese@himlavit.se din adress så skickar jag bokstäverna snarast.

Idag har det vart en underbar dag med strålande sol och mamma-barn-häng. Det är bra härligt att vara ledig dagar som dessa =)

Nu ska jag fixa kvällsfika till mannen som förhoppningsvis snart tar sig ner från taket han gör rent och fint =)

KRAM från mig, extra kram till dig Camilla
Tessan

6 kommentarer:

  1. Grattis till den lycklige vinnaren:)

    Ha en skön kväll
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  2. Grattis till Camilla
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Men ååååh vad jag blir avis, hihi. Men jag har ett stooort hjärta och vill såklart gratulera den toklyckliga vinnaren :) Och såklart tacka bloggerskan för en finfin utlottning!

    Kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  4. Grattis till den lyckliga vinnaren!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Men åhhh så kul att jag vann!!
    Tack för en finfin utlottning, mailar dig direkt :)
    Ha en skön tisdag Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Grattis till Camilla! =)

    Kram Jenny

    SvaraRadera