tisdag 19 april 2011

Trädgårdssax

Missa inte veckans vara i min butik, trädgårdssaxen.
 (Vikt under 500 gr = 29 kr frakt)
Jag måste erkänna att jag trodde att saxen endast var en snygg detalj i det lantliga hemmet, MEN det visade sig att den är minst lika funktionell (alltså vass). I like!!


Go kväll!

Har ni haft en bra dag i solen?
Vi har fortsatt vårt projekt rensning vilket har resulterat i ett flertal vändor till tippen idag. Men måste säga att det är sååå skönt att slänga skräp och komma hem till en renare tomt. Lite vemodigt dock att riva upp alla buskar med hallon, svart vinbär och krusbär men det behövs göras.
Hittade förresten en gammal sliten stol på tippen som jag så klart fick med mig hem. Tänkte ställa en fin blomma och ha den ute någonstans. Lovar att fota inom en väldigt snar framtid =)

Massa kram från mig
Tessan

3 kommentarer:

  1. Ni kommer få det otroligt fint Tessan!!
    Är det tippen man kan fynda på alltså, då ska jag nog gå dit någon dag :)))))))
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt att få rensa ute nu och välkomna våren :-)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilken fin sax! Min mamma har två storlekar av en liknande och jag vet att hon använder den jättemycket! Kommer bli snyggt med en större balkong och med havsutsikt - inte dåligt! :) Härligt att rensa! Vi åkte med fyra fulla släpkärror till förra helgen, så nu är det rensat även här - skönt! Ha en bra dag - kram Ewa

    SvaraRadera