torsdag 7 april 2011

Mitt i blåsvädret

Hejsan hej!!

Öppnar med att tacka för alla fina mail och kommentarer kring min blogg och min butik. Det är sååå kul att så många vill vara med i min utlottning, jag blir så G L A D =)

Igår var det middag med tjejgänget där en donna firades på födelsedagen. Alltid lika trevligt!



Så här såg presenten ut. Underbart hjärta med prismor i vacker förvaring =)



Jag behöver inspiration för hur vi ska göra med vår söta lilla trädgård och vips så dök den här ner i brevlådan idag, RIVSTART på altan, perfekt!
Känner mig lite mosig efter att jag vart på massage så en tidning och kvällsfika kommer sitta fin fint =)

Imorrn är min favvodag, FREDAGSMYS!

Kram från mig
Tessan

1 kommentar:

  1. Sååå fint:)

    Önskar dig en hääärlig fredag
    Kraam Susanne

    SvaraRadera