fredag 1 april 2011

Japp, jag blev lurad

Hejsan hoppsan!

Jomen visst, redan tidigt imorse kom de först lureriet. Sötaste systerdotter Filippa 6 år kom inspringade och sa att hon fått vattkoppor, hann visserligen knappt reagera innan hon sagt April, april, men det var kul =)
Sen trodde jag eller iallafall hoppades på att någon skulle ringa o säga April, april efter jag läst deklarationen, men ingen har hört av sig än... Hmmm!! Att man ska behöva betala vinstskatt! Var det jag eller staten som slet, renoverde och såg till att det blev vinst på lägenheten mån tro?!

Är ni som jag? TOKIG i vackra korgar, söta förvaringslådor och JA, det mesta som har med förvaring att göra??  =)


Heeelt underbar korg i grå/brun pil. Pefekt för inredningstidningarna, el filtarna inne och picniken ute!


Ja vad säger man?! Sååå fina


Snygga och väldigt praktiska. Säljs idag i 3 delar som på bilden men kommer att läggas ut var för sig. Låter det intressant och jag inte hunnit lägga ut detta på sidan så maila mig therese@himlavit.se så löser jag detta.


Jag köper sällan white tvättmedel så jag har ställt sköljmedlet i där istället, busigt va?! ;)


Den här möjlkkannan ska placeras på "trappen" med påskris.

Nu ska jag ta en kvällste med min karl, det är fredagsmys och kärlek! Vad hittar ni på i helgen??
Kram till er alla
Tessan

3 kommentarer:

  1. Vilka fina saker du visar!! :)) Imorgon blir det en liten utflykt. Hoppas du får en bra helg. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej på dig Tessan! Jag har varit här på besök tidigare och tycker att du har det så fint, både på bloggen och hemma. Kul att du flyttat "hem" igen, hörde av dotter L att ni gör huset såå fint!
    När jag letade i en minneskartong på vinden så hittade jag utskrivna mejl som L skrivit under Islandstiden. Tänk att jag sparat dem!

    Må så gott och lycka till med webbshopen som jag ska besöka NU!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Jättefina saker.:-) Kram Stina

    SvaraRadera