måndag 25 april 2011

Blomster och veckans dubbel

God kväll!

Så skönt att datorn är tillbaka. Det tog sitt lilla tag att få ordning på den =) Tack Oskar för hjälpen!!

Påsken har på sitt sätt vart härlig då vi vart hos svärföräldrarna och blivit omhändertagna. Jag fick dock ägna större delen i soffan och sängen pga en väldigt jobbig förkylning. Känner mig mycket bättre men hostan sitter i.

Nämnde innan datorn krångla att jag hittat en stol på tippen som aldrig hann hamna i en conteiner utan fick följa med mig hem. Den har sin plats på altanen för stunden med lite blomster



Min prins med och utan napp!!

Måndag igen vilket denna vecka =
VECKANS DUBBEL


Korgen som kan användas till mysiga sommarfikat, till filtar snyggt i hallen eller kanske till dina favorit tidningar, är flätad och gjord av grå pil. UNDERBAR! Ordn pris 399 kr NU 275 kr

Den lilla vasen i glas är väldigt söt och perfekt för de fina vår och sommarblommorna.  GILLAR! Ordn pris 35 kr NU 25 kr

 Det har vart en lång dag i bil och med kundvagn på ica maxi så nu är kudden vääldigt nära.
Har ni hållit er friska i påsk??

Kram från mig
Tessan


 








1 kommentar:

  1. Vilka fina kort på er! <3 Snart måste vi ta och ses! Kram L

    SvaraRadera