fredag 8 april 2011

Växthus

Hej hopp!

Underbart med fredag. Bästa dagen på hela veckan!
Skrev Mitt i blåsvädret som rubrik igår men glömde skriva om den hemska blåsten, haha, virrpanna. Men såg att många andra runt om i sverige haft samma vind i håret och stannat inomhus. Jag tillsammans med min son gjorde ett tappert försök till en promenad men var lika snabbt inne igen. Dessvärre var vädret inte det allra bästa idag heller men så länge man känner att våren är i luften så är det ok =)





Oj oj oj, det här ingen vacker syn. Det ska alltså föreställa ett växthus som står på vår gård (från tidigare ägare) men som jag inte vet vad jag ska göra med. Den stora frågan är om jag ska rusta upp det eller bara riva??? Vad tycker ni jag ska göra?? Micke (min kille) vill att vi river och jag är lite varrandag-kluven!!

Trevligt fredagsmys
Kram från mig

Ps. På söndag är det sista dagen för utlottningen i min blogg för att inte glömma 15% rabatt i min shop http://www.himlavit.se/ .. De får ni inte missa =)

4 kommentarer:

  1. Riv ditt skruttiga växthus tycker jag. Där ska du ju snart ha en trapp och altan med massa blommor och fint. Sen kan du växthusa tycker ja! Kram / L

    SvaraRadera
  2. ....samtidigt förstår jag skönheten med ett växthus naturligtvis. Man kan säkert göra det jättegulligt och varför inte driva upp några frön redan nu? Och med massor av grönsaker och växter blir det säkert jättefint. hmm... Inte mycket till hjälp jag heller.. Kram igen

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag tänkte tipsa dig om att kolla in min blogg där jag säljer unika crystal bullet halsband, och även snart kommer att sälja andra smycken skapta för hand av främst naturprodukter.

    Välkommen in!

    Kram Johanna-Sofia

    http://creativity.webblogg.se/

    SvaraRadera
  4. Jag vet inte hur intresserad av odling och växter du är men jag hade absolut behållit det. Kanske gjort hade jag gjort en lite enkel odling med olika kryddor att använda i matlagning såsom basilika, timjan, oregano, dill, gräslök och kanske lite ruccola. Jag tycker att det var charmigt i sin skruttighet :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin söndagkväll!
    Kram Sofia

    SvaraRadera