torsdag 17 mars 2011

Kökssoffan


Den här kökssoffan hittades på blocket och fick följa med hem



Det här är en FÖRE-bild av köket så hoppas jag att det snart ska komma en efterbild. Köksbordet börjades måla vitt men tror vi bestämt att köpa ett nytt istället. Så bordet och stolarna ska bytas ut, soffan ska få en mjukare sittyta med ett vackert tyg och vinstället ska fyllas på. Spännande!

Hej på er!

Veckan har gått fort och snart är det helg igen. Helt otroligt! Förhoppningsvis kommer första leveransen under morgondagen så att jag kan börja packa upp och fota :D Ska bli såå kul. Drömmen är att webbutiken öppnar sina dörrar till nästa helg, men det kan vara en önskedröm. Jag håller alla tummar!!

Nu ska jag ta hand om min systerdotter som precis kom på besök innan jag ska ut på en liten springtur i det vackra vädret.
Trevlig dag alla bloggvänner

Kram från mig
Tessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar