onsdag 30 mars 2011

Finbesök

Hejsan hoppsan!!

Tack till alla som besöker min blogg om och om igen. Ett extra stort tack för alla fina kommentarer. Jag blir verkligen JÄTTE glad =) 

Vad kul att ni gillar mitt kök. I lööv it! Det var fler av er som undra över brödkorgen. Den finns i min webbutik http://www.himlavit.se/ och kommer från IB Laursen.

Nu ligger jag en dag efter men jag hade finfint besök igår. Det var av både stora och små.


De första gästerna gjorde en annorlunda entre


men stannade ej på fika.




Men det gjorde dessa två godingar =)
Hoppas kladdkakan fick gofisen att iallafall fundera på att titta ut snart!

Massa kram till er alla från mig
Tessan

6 kommentarer:

  1. Kul att du kikade in till mig. Mums, den där kladdkakan ser oerhört gooood ut = ). Vad härligt med små änder, det känns somrigt.

    Kram L-L

    SvaraRadera
  2. Jag gissar på att "gofisen" stannar kvar om han/hon får sådana gottiga saker i magen, hihi;)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Mysiga bilder. Mysig mage också.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Mysigt i massor Tessan!! Det blir nog som "Livet på landet" säger. Han blir nog kvar långt in i april. Tack för myset än en gång. Kram L

    SvaraRadera
  5. Vilka fina små gäster :)
    Vilken smaskig kaka - den får en gottegris som mig att bli väldigt sötsugen så här innan lunch :)

    Jag önskar dig en fin torsdag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Ja tror också att gofisen stannar så länge det serveras sååå gottigt..;)

    Önskar dig en fin fredag
    Kraaam Susanne

    SvaraRadera