söndag 20 mars 2011

3 födelsedagar i 1

Heeej på er!

Känns som att det var evigheter sedan jag satt med bloggen. Det har vart lite mycket de senaste dagarna att jag fick prioritera annat. Som tex mammas överaraskningsfest (som gick av stapeln igår) då hon fyller 50 idag. Hon blev minst sagt förvånad. Det blev en lyckad fest med familj, barndomsvänner och kollegor.
Eftersom mamma fyllde jämt blev hon i fokus, men hon delar även sin dag med sin dotter (min syster) och hennes äldre syster (min moster). Är inte det lite knasigt? =)
STORT  G R A T T I S till er alla 3!! 


Mina varor till webshopen Himlavit har inte dykt upp än vilket lägger allt hopp inför morgondagen ifall jag ska hinna innan fredag som är min planerade öppningsdag =D Håll tummarna!!

Nu solsidan sen tidig date med John Blund
Kram från mig
Tessan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar