fredag 4 mars 2011

Aloha friday

Aloha friday!!


Drygt 15 minuter kvar av fredagen. Det har vart en härlig dag. Vädret bidrog till extra energi på förmiddagens springtur. Japp, ni hörde rätt, jag håller i än :) Känner mig stolt då jag av någon anledning alltid haft en dålig inställning till just löpning. Jag kan inte springa, men jo det kan jag faktist och det går bara bättre och bättre.
Kvällen har vi tillbringat i goda vänners lag. Vi blev bjuda på en fantastisk middag och jag kan bara säga en sak - dom har satt ribban högt!! Oj oj oj vad det ska letas runt i kokböcker nu för att hitta den perfekta förätten, varmrätten och för att inte glömma desserten ;-)  Vad tycker du att vi ska bjuda på?


Fredagen bjöd även på ett glas rött :) Älskar min vinhylla i gammal "grön" färg. Köpte den för ett par år sedan på en underbar butik i Malmköping vid namn Mitt rum.


Nu är det dags för att möta kudden och vakna upp till loppisdagen..Hoppas på fynd!!

Önskare alla en underbar helg!
Kram från mig
Tessan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar