tisdag 8 mars 2011

Allt och inget

Hej hopp!

Alla säger att det gäller att prioritera vad man ska göra medans barnen sover sin middag. Men jag har fortfarande inte lärt mig hur man gör. Jag gör allt och inget på samma gång. Just nu dricker jag te och bläddrar i en katalog, städar, fotar, sminkar mig och bloggar, och det är allt på en och samma gång. Inte konstigt att allt blir halvdant. Har du barn och vad brukar du göra medans din lille sover??




Drömmer mig bort i en av leverantörernas vårkatalog =)


Den här söta tunikan inhandlades på Lager 157 i förrgår. Väldigt skön!

Kram från mig
Tessan


2 kommentarer:

  1. Hej! vilken fin å söt tunika, synd att jag har så långt till Lager 157, det brukar bli en sväng dit på sommaren bara.
    Jag gjorde nog precis som dig, när mina barn sov middag, allt å inget på en gång!
    Kramar Helena

    SvaraRadera
  2. Tunikan var jättefin =) Vill åka dit nån dag! KRAM

    SvaraRadera