söndag 26 juni 2011

Vem vann??

Hejsan hoppsan,

Helgen har bjudit på många härliga stunder och mycket skratt. Jag hoppas att ni har haft det trevligt?!

Kan tänka mig att ni är nyfikna på att veta VEM som VANN utlottningen av 
ett presentkort till Himlavit på 200 kr??!!

Tiihii, det är alltid lika spännande =)

VINNAREN ÄÄRRRRR

Ingen mindre än

GULLIGA 



Emma med bloggen Lilla kråkslottet



GRATTIS Emma!!

Maila mig din adress så skickar jag presentkortet =) Vet du redan vad du vill ha från butiken kan du absolut maila den / de varor du vill ha så skickar jag de istället =) Jag lämnar inga kontanter ifall beloppet ej uppnås dock presentkort på resterande summa över 20 kr. Överskrider varan / varorna 200 kr kan du alltid lägga till den resterande summan. Maila för mer info therese@himlavit.se

Nu önskar jag alla en god natts sömn
KRAM Tessan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar