måndag 20 juni 2011

Veckans vara


God kväll!!

Nämnde igår att tvättstugan skulle visas idag, blev dock lite ändrade planer efter det enorma tvättlasset som väntade efter byte av sängkläder och handdukar. Så jag hoppas ni kan vänta till imorgon när jag fått undan det värsta av det värsta =)

Veckans vara kan dock fortfarande presenteras =)


Denna underbara STORA vattenkanna är från Bloomingville och är i en härlig lila färg.                                NU 331 kr (Ordn pris 475kr)


Griffeltavla - fin som blomskylt eller liknande NU 18 kr (ordn pris 24 kr)


Önskar er alla en trevlig kväll
Kram Tessan

4 kommentarer:

  1. Läcker färg på kannan..:)
    Den blir man glad av!!!

    Ha en fin kväll
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej på dig Therese!!

    Så mysig blogg du har. Du, jag såg i ett tidigare inlägg tre små gröna söta arbetsverktyg från Bloomingville som jag blev dödligt förälskad i. Har du sådana?

    KRAM

    // Inredningsfrun

    SvaraRadera
  3. En urläcker Kanna....den blir man glad av. Önskar dig en fin midsommarvecka, Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Vad kul att ni ska till Hammarstrand. Min sambos föräldrar är därifrån och vi har varit upp till A:s mammas föräldrahem som de nu ska sälja. Det är Selling i Kullsta, svärföräldrarna känner nog till dem, alla verkar känna alla där, särskilt om man är infödd.

    Ha det bra uppöver och ha en skön midsommar!
    Kram L-L

    SvaraRadera