söndag 19 juni 2011

Från soffan


Det här ser jag just nu när jag sitter i soffan och "pratar" med er =)


Soffan skymtar i högra hörnet och har en mörkgrå färg. Vi vill köpa en ny i en något ljusare grå ton samt större men står inte överst på prio-listan av saker att köpa in till huset.

Lite mörka bilder så här på kvällen men så är stämningen just nu, söndags-kvälls-mysig =)

Ovanpå öppna spisen

Familjen dala-häst

Orkideérna är så fina i fönstret!

Hej!

Hoppas att ni har haft en bra helg och myser det sista av söndagen.
Som vanligt har vår helg bara sprungit iväg. Igår var vi en sväng till Ikea för att göra några nödvändiga inköp som en enkel bänkskiva till tvättstugan, hyllplan osv. Hoppas att jag hinner fixa till lite imorgon så att jag kan visa er hur det ser ut och ge er en bild av hur det förhoppningsvis blir att se ut =)

Vill önska alla nya läsare välkomna och tacka samtliga som läser min blogg för alla fina kommentarer. Jag blir jätte jätte glad :D
 Kram från mig
Tessan


1 kommentar:

  1. Där har du hur fint som helst att skåda på när ögonen behöver vilas från datorskärmen.
    Snyggt inrett.
    Lite färgklicka på några ställen gör det fint.
    Helgen varit fin och jag hade loppis i garaget.Hade en topphelg som rann iväg.
    Många kramar

    SvaraRadera