söndag 5 juni 2011

Helgens arbete och lek


Nu har vi äntligen en trappa. Känns så mycket bättre att se lillen skutta ner på rumpen för dessa trappsteg än på de stickiga pallarna som tidigare agerade trapp =) 


Stolarna jag gjorde ett inlägg om tidigare blev målade. Jag var i valet och kvalet länge hur jag skulle göra, men nu åkte penseln fram i fredags och så här blev resultatet. Snart får möblerna komma upp på nya gräsmattan också =)

Här kombinerar vi lek i pool med staketmålning. Får fota det färdiga resultatet imorgon =)

Vad är en sommar utan vattenmelon? Mmmm.. En fin sommardag och kall, saftig vattenmelon är en ypperlig kombination enligt min smak. Fatet är från butiken och jag använder det flitigt =)

Har jobbat sena nätter på Rockstad Falun och förtjänar en tidig kväll, men innan det = soffmys =)
Ta hand om er och hoppas ni har en underbar helg!

Kram Tessan
Ps. Insåg att jag missade att presentera Veckans erbjudande i måndags men varorna finns i butiken i några timmar till =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar