måndag 23 januari 2012

Helgen


Hej godingar,

Hoppas att Ni har en bra start på veckan och att Ni haft en super duper bra helg. 
Som ni förstår har jag tillbringat många timmar på Formex i helgen. Det är ju helt fantastiskt att möjligheterna finns att få knyta nya kontakter med leverantörer samt att få chansen att klämma och känna på deras produkter vilket är otroligt viktigt. 

Sofia blev dessvärre väldigt sjuk och fick mot sin vilja stanna hemma. Min syster fick rycka in och agera bollplank =) Tack underbara syster för det =) 

Några beställningar har gjorts och nu håller vi tummarna för att varorna kommer snabbt, snabbt SNABBT =)

Här kommer några bilder från olika montrar





Syster till vänster och jag då till höger.. Hade önskat att jag kunde visa en vackrare bild av oss men den här var den enda vi fastnade på båda två, så den får duga =) 


Kanske borde ha beställt hem en sån här skylt, eller vad säger Ni? Är era män bra på att tvätta? =)
Jag måste säga att min karl är väldigt duktig på tvätta och hjälpa till med det mesta inom hushållsarbetet (förutom matlagning).. =)

Nu är det endast ett fåtal dagar kvar av Rean. Passa på att fynda innan 1 feb =)

KRAM Tessan

2 kommentarer:

  1. Åh så mycket fint..måste vara såå härligt att få vara på plats och riktigt kunna njuta av allt riktigt ordentligt..:-))))

    Fina tjejer!!!!

    Kram på dig
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Tack för fina inspirationsbilder.

    Goa tisdagskramar från Maria ♥

    SvaraRadera