onsdag 4 januari 2012

God Fortsättning


Heeej på Er =)

GOD FORTSÄTTNING!!

Har ni överlevt julhelger och allt vad det heter? 
Har ni gett något Nyårslöfte? 
Skulle vara spännande att höra hur ni brukar göra med det =)
Jag brukar personligen sällan ge något löfte iallafall inget som sträcker sig ett helt år, haha. Men just nu har jag en liten deal med syster min att vi ska vara godis och kakfria till sista januari och därefter hålla oss till lördagar. Vi startade på annandag jul men hade självklart frikort på Nyårsafton, haha.. =)

Med det nya året kommer många nya tankar, förväntningar och utmaningar. Det jag vill påminna om är det enkla men betydelsefulla buskapet CARPE VITAM - FÅNGA LIVET


Det super duper fina hjärtat från Trådspira med glasprisma ger oss en reminder hur värdefullt livet är. 
Hittas under den stora REAN i butiken tillsammans med mycket annat fint =)

Hittade det här fina ordspråket på google så tillhör bilden Dig hoppas jag att det är ok att jag visar den =) Hör annars av dig till mig eller Sofia


Nu är det dags för mig att koka ihop något gott till lunch så jag önskar Er alla en härlig onsdag
Många kramar
Tessan

10 kommentarer:

  1. Hej och tack för besök och kommentar, välkommen tillbaka!

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. hej! vad kul att du tittade in till mig, du är så välkommen=) ska kika vidare på din blogg nu, hadé/Helena

    SvaraRadera
  3. kathas kortmakerijanuari 04, 2012

    Så mycket fint du visar. Kanske vill du vara med i min lilla utlottning det handlar om GODIS!

    Ha en bra dag!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  4. Tack, vad roligt att du hittat in till min lilla blogg :)

    Och alltid roligt med grannbloggar ;)

    Jätte mysig butik ni har, har ni även en fysisk butik eller är det bara på nätet?

    Självklart följer jag bloggen :D

    Ha en underbar dag

    Kram Dalkullan

    SvaraRadera
  5. Hejsan!

    Och tack för titten hos mig!

    Att ta vara på livet och allt vad det innebär är viktigt! Stressa ner lite och njuta!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  6. Det var väl ett bra nyårslöfte:-)
    Jag svullade så hemskt vid jul så det var riktigt skönt att börja äta nyttigare nu.

    Superfin blogg och kul att du hittade in till mig:-D!!!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. halsbandet är diddi design...=)

    SvaraRadera
  8. Härliga ord så här när året är ungt! Tänkvärt! :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  9. Hej! vad roligt att du hittat in till mig :) Välkommen!! Jätte mysig blogg du har, har lagt till dig i min blogglista :) Ska kika runt här & i er fina webbutik en dag när mer tid finns. För nu kallar sängen, jobb imorgon! Ha en fin helg.. Kram Tilda

    SvaraRadera
  10. Fånga livet är en grymt bra påminnelse!

    Hoppas att du får en bra dag/Hannis

    SvaraRadera