lördag 7 januari 2012


Härliga lördagskväll!!

Visst blir man lite dagvild när man får en dag extra ledigt? Det känns som söndag idag men är fortfarande lördag =) Lovely 

Milan fick en fin gammal skolbänk av morfar i julklapp så tänkte visa den idag =) 



Som ni ser så är julen fortfarande framme hos oss. Jag är lite traditionell av mig när det gäller julen så jag vill gärna att den dansas ut lagomt till tjugonda kunt =) 
Kommer ihåg när jag var liten hur kul det var när nästan hela Faluns barn samlades vid folkets hus och dansade kring den stora granen, köpte billiga lotter som alltid gav någon form av vinst, fiskade i dammen och hade så roligt. Vart har det tagit vägen, finns det fortfarande??

Nu ska jag och karln min ha lite filmmys 
Fortsatt trevlig helg
KRAM Tessan


4 kommentarer:

  1. Dom gamla skolbänkarna är ju jättefina! :)

    Hoppas du får en skön dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Jätte fin, min son har också en men den sitter inte ihop med stolen. Men den har jag målat vit också :) De är så fina de där skolbänkarna.

    Här åkte sista julsaken ner idag, lite skönt att få städa upp efter jul och nyår :)

    Det finns sådana evenemang här och där, här i Borlänge är det ABF tror jag som anordnar något sånt där jag bor :)

    Så det finns nog i Falun också :D

    Dalkullan

    SvaraRadera
  3. Kikar in för att önska dej en fin vecka! Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken fin gammal skolbänk! En sådan vill jag också ha, kanske något att införskaffa och ha som målarprojket under sommaren!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera