onsdag 21 november 2012

Mitt "nya" gamla skåp


Toodiloo där ute :)

Hur har Ni det?
Jag måste säga att jag mår toppen. Ingen speciell anledning utan bara glad i livet kan man säga :)

För ett par veckor sen köpte jag denna gamla skapelse som fått en plats i köket :) I like it alot!! Sakerna som just nu pryder skåpet kanske inte riktigt hittat sin rätta plats, men det kommer med tiden. Kanske unnar jag mig någon fin julklapp som kan få en plats. Hmm. Finns ju så mkt fint :D 


Och så här kan det se ut i sin helhet :) Funderar på vilka knoppar som skulle kunna passa till de mindre lådorna. Har du något tips?
Just nu sitter de som små krokar bara.


Kudden hittade jag mitt under storhandlingen så den fick åka ner i kundvagnen omedelbums. Köpte bara en och nu ångrar jag mig och vill ha två. Tur man storhandlar en gång i veckan, haha ;)


Nu ska här varvas ner så att jag kan lägga mig i tid. Tidigt imorgon är det dags för mitt TRX pass. Bor du i närheten av Falun så är du välkommen till sportlife kl 08:15 :)

KRAM KRAM
TESSAN

2 kommentarer:

  1. Vad fint skåp!!
    Titta in här http://www.quriosa.fi/sv/knoppar-handtag-krokar/knopp-shabby-liten.html. Och leta efter Knopp schabby liten. Skulle inte nåt sådant vara vackert?
    Ha en fin kväll vännen.
    Kram Erica

    SvaraRadera
  2. Så vacker byrå du hittat och kudden är helt ljuvlig :)
    Ha en fin fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvaraRadera