lördag 24 november 2012

Kudde vs filt

Toodilooo!!

Har Ni en fin helg?? Förbereds det inför nästa helgs 1:a advent? :)

Inte perfekt städat men tänkte ändå visa den här bilden och anledningen är ena kudden i kökssoffan.

Härom dagen visade jag den grå filtkudden med vita julhästen på som jag inhandlande under min senaste storhandling. Som jag skrev då så ångrade jag att jag bara tog en. Vet inte hur jag tänkte. Men iallafall så storhandlar jag ju en gång/vecka så gjorde ingen stor grej av det TILLS IDAG. 
Åkte med godan ro till affären med en självklar längtan efter kudden som visade sig vara SLUT. 
Inte heller kommer fler in i lager. Nu sitter jag här med bara EN kudde :(


Så jag köpte en matchande filt istället och blev rätt nöjd ändå :D
Samma lika söta häst i grått och vitt. I like it!! Nu kan vinterkylan komma till Dalarna :)


Ok Ok, Ni kom på mig, jag köpte faktiskt något mer på inhandlingen, men det får bli i ett annat kapitel.

MED DET SAGT ÖNSKAR JAG EN FORTSATT MYSIG LÖRDAG.
KRAM TESSAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar