onsdag 7 november 2012

Målarprojekt Svart


Goood Mooorning Sverige,

Tänkte jag skulle testa det här med tidsinställt inlägg. Inget jag gjort tidigare men tänkte kunde vara bra att kunna :) Kanske får jag till det, kanske inte. Det återstår att se, haha.

Hur som helst så visade jag mitt gardinprojekt i förra inlägget och tänkte idag visa mitt måleriprojekt. Vanligtvis visar jag vita målarburkar och penslar som far över både det ena och det andra. Just nu känner jag mig lite svart faktiskt. Jag älskar kontrasten mellan dessa "färger".

Min tidigare orangeröda stol har nu blivit svart och fått en plats i hallen under vår trapp. Kanske inte där den ska stå framöver men det är där den står just nu :)




Även en pall som tidigare hade en extremt ful gul färg har nu fått en touch av svart. Hade dessvärre ingen förebild på den och den har heller inte torkat så ni får hållas till tåls innan jag fått den på plats :)


Hoppas att Ni alla får en underbar dag!!
Stor KRAM Tessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar