söndag 5 augusti 2012

UTLOTTNING

Go kväll på er och härliga söndag!!

Riktigt skön och avkopplande helg har det varit. Igår var vi hos min syster i deras mysiga sommarstuga och blev bjudna på god mat och gott sällskap=) Hoppas ni också har haft det bra i helgen!

Nu när augusti redan är här så vill vi passa på att ha en liten utlottning=)

Så vad passar inte bättre då som pris än dom här underbart vackra kökshanddukarna, den ena har ett tryck som ett gammalt vykort och den andra har blå ränder, super fina och rejäla i storlek.


För att vara med i utlottningen behöver du bara skriva en kommentar till oss, om vad som helst, det du känner för att skriva;)
 Sista dagen för att ha chansen att vara med är den 15:e augusti


Inget tvång att länka eller blir vår Följare men vi skulle uppskatta det MASSOR ;)

Vi har även en utlottning på Facebook och har du turen på din sida så kanske du även kan dra hem vinsten där, och bli vinnare av en grillvante och grytlapp i samma serie=) 

Jag önskar er alla LYCKA TILL!!

Massa kramar Sofia




12 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken kul överraskning med en tävling!
    Jag är såklart hemskt gärna med och hoppas på tur!

    Nya kökshanddukar är inget jag unnar mig ofta,
    men det behövs vill jag lova!
    Det blir skämskudde fram om någon ser de jag har nu..;-)

    Ha en fin kväll!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  2. Så fina handdukar!
    Självklart vill jag ta chansen att vinna dessa.

    Länkar inne på min blogg.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Kul att du tittade in hos oss, så jag fick kika in hos din fina blogg.
    Jag är gärna med på utlottningen!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Klart jag vill vara med i din fina utlottning. Länkar mer ärn gärna från min blogg.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Självklart vill jag vara med i er utlottning. Dessa handdukar skulle bli superfint i mitt nya skafferi. Nu hänger det asfula därinne :)

    Ha det bäst / Carina

    SvaraRadera
  6. Handdukarna är helt fullkomligt ljuvliga och jag vill gärna vara med i er utlottning! Jag länkar gärna med den fina bilden!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  7. Jag vill självklart vara med :) Handdukarna hade passat perfekt till mitt nya kök som jag inreder i lantlig stil.
    Använder redan Er länk i min blogg :)

    Kram Sandra
    http://interioranddesign.devote.se/

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Klart jag vill vara med i er fina utlottning :)
    Jag har länkat från min blogg!
    Nu hoppas jag på tur.. Ha en fin helg!
    Kram Tilda

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Fina kökshanddukarna! Jag är gärna med :)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  10. Vill jättegärna vinna de fina handdukarna. Kul med lotteri. Hoppas min vanliga otur vänder och det blir jag denna gång!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  11. Hej Hej! jag är verkligen ute i sista stund men oj så glad jag skulle bli om jag vann dessa. de skulle passa perfekt i mitt lantliga kök. Är gärna med om den fina utlottningen. tar 1 st lott tack
    ha det så bra
    kram Pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. hejsan! vad roligt med en utlottning. kökshandukarna är helt ljuvliga! Vill gärna vara med på utlottningen tar därför 1lott och hoppas på tur:)
    Ha det så bra
    Alexandra
    alexandra.erik@hotmail.com

    SvaraRadera