söndag 26 augusti 2012

Go kväll på er!!

Hoppas ni haft en bra start på helgen. Idag har vi har tagit en tur till Säterdalen som är ett jätte mysigt ställe där det både finns en massa lekaktivitet, fika och en fädbod med lös springande djur (som tyvärr redan hade flyttat därifrån.) Jag tog en del bilder för att kunna visa hur fint detta ställe är men något funkar inte som jag vill, så jag kan tyvärr inte visa=( men det känns som man är i ett sagoland på något vis=)

Nu till något helt annat. Förra helgen var jag och Therese på formex mässan! Oj va det va roligt=) Det är så mycket på en gång, så mycket saker överallt. När man tycker att man tittat klart i en monter så kan man ändå gå några gånger till och man upptäcker massa saker man missat. 
Vi har beställt en del nyheter och några återkommande favoriter, en av dom är ju den super fina aqua flaskan.
 Jag kan avslöja att det kommer en likadan flaska som är lite mindre och passar bra till en av julens drycker=) 
Aqua flaska 75kr

Nu är det dax för mig att krypa till kojs. Önskar er alla en fortsatt skön helg!!
Massa kram Sofia

1 kommentar:

  1. Vilken snygg flaska!!!

    Formex-mässa måste vara årets höjdpunkt!
    Låter o ser så galet inspirerande!

    Ha en mysig söndag!
    Kram Annica

    SvaraRadera