onsdag 8 augusti 2012

Bröllop & Utlottning


Hejsan svejsan, 

Hur har Ni det? 
Jag tänkte visa några glädjebilder från i lördags.
Jag, Milan och min syster Maria överraskade en gammal vän på hennes bröllop =) (Öppen ceremoni så klart, annars hade vi inte våldgästat, haha ;)
En lantlig mysig liten kyrka ute på landet.
Så här såg det ut


Här har Ni bloggerskan själv. Therese var namnet ;) 



Här ser Ni blommorna som vi hade med oss!


Milan utanför kyrkan i sin tuffa skjorta och tuppkam, tihi :)




Valde ett foto på håll av brudparet eftersom jag inte bett om lov på närbilder, men dom var otroligt vackra och kyrkan var så mysig och personlig.


 Världens bästa och finaste syrra :)


Jag och min ängel, Milan = Kärlek

Ok, HJÄLP!! det här blev ju inte som jag tänkt mig, försökte lägga bilderna bredvid varandra men i förhandsgranskningen så ligger de helt huller om buller. Hur gör man för att få kortet om sidan? Måste man kanske använda sig av ett separat program? Undrar fröken Noll Koll ;)

Länkar till våra UTLOTTNINGAR
På Facebook http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.414215028615984&type=1
På Bloggen http://himlavit.blogspot.se/2012/08/go-kvall-pa-er-och-harliga-sondag.html




Det blev ett låååångt inlägg, men nu ska jag släppa Er ;) 
Ha en riktigt fin dag
STOOOR KRAM
Tessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar