måndag 23 maj 2011

Nyheter och veckans vara

Härliga nyheter i butiken


Helt underbar rund matta med virkad kant. I like!!

Härlig lila hink som jag kommer att ha svårt att motstå ;-)
 

Zinkskylt till blomster eller kryddor. Ett måste till odlingarna i somma, like like like!!!

Nyckelring i silver med blomma. Super fin!

Stor läcker vattenkanna i härlig lila.

Hej på er och tack för era underbara kommentarer. Blir lika glad varje gång jag ser att ni tagit er tid för att skriva ett par rader =)

Visar lite av nyheterna som kommit till butiken. Även veckans vara är på plats så kika in och fynda =)

Idag har jag fått håret färgat till min ursprungliga bruna färg istället för det svarta som jag haft en längre tid. Ska vara hårmodell på lördag (efter min loppis) så har även kapat en del av håret. Eller rättare sagt drygt 3 decimeter föll ner på golvet när frisören gick loss med saxen. Det känns dock bra då jag fortfarande har så pass långt hår kvar att jag kan sätta upp det om jag vill. Fotar närmare på lördag när smink och kläder är på plats inför visningen =)

Hoppas ni har haft en fin dag!
Vad gillar ni de nya varorna och vad gillar du bäst??
Massa kramar
Tessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar