torsdag 1 mars 2012

Plankor upp över öronen :P


God Kväll Vänner, 

Oj oj oj så trött jag är idag. Dagarna går super duper fort för dom är så fullspäckade att jag idag t o m glömde bort ett par timmar att jag var kissnödig, haha!! 

Vi har sååå mkt kvar med vårt projekt men det är kul när det händer något som ger ett ljus i tunneln. 
Som jag sa igår så rivs det till förbannelse och igår såg det ut så här på vår innergård


Plankor upp över snickarboa taket.. Skönt när det här är klart vill jag lova!!


Här hade vi en dunder ful smal dörr förut. Vi har nu öppnat upp lite för att få in en liiite bredare dörr med ljusinsläpp mot hallen till övervåning nr 2. 


Bakom glasdörren hittar vi nu dom här fina, extremt breda timmerplankorna som behöver en skön rengöring innan den vita färger stryks på =)


Halvdålig Bild på övervåningen men så fick det bli nu. Mitt önskemål var att behålla stockarna synliga men då det är så lågt i tak och isolering måste in så kommer de dessvärre att försvinna igen :( Jag njuter av dom så länge det varar =)


Mellan hall och den större ytan som ska bli 2 sovrum. 
En del isolering har redan kommit upp under kvällen men lär väl ta ett bra tag innan jag kan visa så mycket annat än en massa bråte, haha. Kul iallafall att ni följer mig genom detta äventyr som kan göra mig VÄLDIGT tunnhårig :P


Kram från mig och min nachosätande son :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar