fredag 2 mars 2012

Hallen


Aloha Friday!!

Hej allesammans, idag har det blåst så mkt att det nästan inte gick att gå ute utan att snubbla på sina egna ben, haha.. Men jag älskar att solen är framme och att det nästan doftar vår. 
Sitter ni inne och myser i kväll eller vad hittar ni på??

Här är det ingen vila minsan. 
För ca 100 år sedan visade jag en bild av vår lilla hall utanför badrum, tvättstuga och Milans lekrum. Tyckte den bilden var hyffsat fin då, men uj uj uj så mkt ett par lister kan göra (så här ett år senare) haha ;)

Så här ser det ut efter vår listning ikväll =D
Sen ska självklart tvättstugedörren målas, mattan ska läggas på plats, ett par tavlor el liknande ska upp på väggen och en fin Milan skylt ska upp på den vita dörren rakt fram =)



Vi valde att sätta som en liten vit "kloss" i hörnen för en härlig gammal lantlig känsla. Blev väldigt bra på håll (om det nu skulle se konstigt ut så här i närbild ;)


Vi satte listen så att det täcker översta delen av draperiet och det gillar jag. Blev super bra att slippa se den där skenan =)

Och så här såg det ut för ett år sen, eller ja, fram tills idag, haha :P


Nu kallar snart sängen så bäst jag gör mig redo för kojs.

Soov så gott alla godingar!!
KRAM Tessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar