torsdag 8 mars 2012

Måla med ljus på väggarna till våren!!


Go Kväll Vänner =)

Så här mitt i all renovering tänkte jag tipsa om en miljövänlig och svanemärkt väggfärg som jag fick nys på. Tänkte det skulle passa bra då vi tömmer den ena färgburken efter den andra till väggar, dörrar, möbler and you name it =)
Går det mycket färg åt hemma hos Er?? 

Eftersom vi har extremt mycket mörker i Sverige är vi så beroende av att hitta de där guldkornen som ger oss lite extra ljus och energi. Ljuset har stor betydelse i våra liv. Väggfärgen som jag ville tipsa om som reflekterar upp till 40 % mer när ljuset träffar väggen. Låter ju inte helt fel, eller hur? 
Sadolin Light & Space heter den passande nog och finns i 12 ljusa, matta kulörer. 
Se så fint det ser ut (Inte hos mig alltså utan tagna från Sadolins inspirationsbilder =)



 Nu är det dags för lite kvällsfika..
KRAM Tessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar