tisdag 30 augusti 2011


Host, host, host.. Nu börjar jag lessna på hostan som tagit över stora delar av min vardag. Kroppen känner sig trött och halsen ömmar. Och framför allt, BLOGGEN blir lidnande, hehe!! 
Nu håller jag tummarna för att ger med sig illa kvickt så jag slipper hosta mig igenom formex på fredag =) Är ni där och ser en mörkhårig tjej med daladialekt så kan det mkt väl vara jag, säg då hej =)

Vill presentera veckans erbjudande innan jag stänger ner datorn igen för att dricka lite te med honung =)

 Handgjord lykthängare i zink NU 38 kr (ordn pris 89 kr)


Besticklåda / förvaring med 4 fack i zink NU 125 kr (249 kr)

Önskar alla en underbar dag!
KRAM Tessan

1 kommentar:

  1. Hoppas du kryar på dej snart, Formex och halvvissen verkar inte så kul!

    För många år sedan arbetade jag i en glas/porslinsaffär och då hade jag möjlighet att gå på Formex. Är lite ledsen på att den är stängd för allmänheten!

    Kramar/ Lena

    SvaraRadera