torsdag 26 juli 2012

Hej vänner,

Har solen hittat Er ännu? 
I 2 hela dagar nu har vi haft fint här i Falun and i lööv it :) 
Igår var det crusing för hela slanten och många fina bilar visade upp sig. Jag gillar bilar så för mina ögon och öron är det en ren fröjd. 

Men det jag tänkte visa bilder från idag är ett trevlig besök vi hade av kära vänner från Sundsvall :)


Uppe vid gruvan finns det mysiga fiket Bagarstugan. Bra lekutrymme för barnen med studsmattor och annat skoj =)



 Fint välkomnande av vackra solrosor och andra blomster.

Haha, jag och min älskade systerdotter lyckades inte fin min samtidigt på ett enda kort.


Ja ni ser ju på kläd valen att det var inte den varmaste sommardagen.



Och här är hela gänget (utom jag då som står bakom kameran ;)
Fredrik, Micke, Milan, Filippa, Catharina, Syrran (Maria) och Johannes.


Fika fick vi inte nog av så vi slängde ihop en god sommartårta med en massa jordgubbar.
Till det drack vi min hemma gjorda fläder & citronsaft. 

Nu kallar John Blund
God natt KRAM
Tessan

 

1 kommentar:

  1. Låter och ser ut som om ni hade en fantastisk dag!

    Hoppas solen fortsätter lyse gott på er!

    Kram Annica

    SvaraRadera